29 och lite bittersmak

Efter någon lärorik timme i solen tog jag mig till skolan för att göra våran miljöprojektredovisning, det gick ju bara sådär. Ingenting funkade och som Henke sa så var det rätt "lågbudget" på skolans tekniska utrustning. Själva redovisningen gick sedan kanon och så var det dags för muntligt prov i familjerätt och vardagsjuridik. Klapp-klapp, gick helt okej.
Hem till solen och sedan iväg för sista dagen på träningscampet. Efteråt skulle vi få reda på vilka som gick vidare... trodde vi ja. Nej, alla ska träna i sommar och sedan ska en trupp tas ut. Det är ju iofs positivt att få en så bra försäsongsträning men vad gör man om man inte kommer med i truppen i höst? Ska man träna skiten ur sig för att spela i division 3? Ska jag låta bli att söka jobb på andra ställen eftersom att jag kanske kommer att spela handboll nästa säsong? Jag måste ju ha ett jobb, det är väl det jag måste låta gå först. Innan de här uttagningarna så tänkte jag att om jag kom med i satsningen så skulle jag göra allt för att bli kvar i örebro och jobba och spela handboll. Men nu då?

Piss och åter piss.

Nu återstår det för min övertrötta kropp och knopp att plugga matte inför ett 4 timmars långt nationellt prov imorgon. Plus att eventuella fystester står på schemat, inte helt okej för mina söndertränade ben och trötta kropp.

Känns som att jag skiter i det här nu...

Kommentarer
Postat av: Anonym

tvi vilket piss. hoppas det löser sig som gubben sa och sket i badkaret!

2008-05-08 @ 00:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0