34 - meningen med livet

Vaknade relativt sent efter ytterligare en dröm om Nyköping Hockey. Jag vet inte om någon vill säga mig något men de får ju faktiskt ringa om de ska ha mig som tränare den här säsongen...

Frukost och sporten
Sol och religion
Mulet och lunch
Stan, frissan och förbi Jonas med pengar

Nu ska jag ta tag i skoluppgiften i filosofi "Meningen med livet". Jag kanske inte ska säga sånt här men de senaste dagarna har jag verkligen undrat om det finns någon. Och om det är kärlek, som många säger, ska alla andra inte leva då? Piss på't, men nu ska jag kamma hem ett MVG av Eva "G" Nelson.

Är inte helt nöjd med tillvaron just nu, men jag vet inte riktigt vad mer jag kan göra för att den ska bli bättre. Jag ska vara med på uttagningarna men vet inte om det tjänar någonting till. Kommer man ens komma med i truppen? Kommer de ha hänsyn till studenten och allt som hör till? Kommer handbollen gå ihop med resten av mitt liv?
Jag har fortfarande inget jobb, det liknar nog mest skit av allt just nu. jag intalar mig själv att det kommer lösa sig, men frågan är ju om det verkligen gör det.
Jag pluggar på och försöker göra det jag kan nu innan betygen ska sättas, vill inte riktigt köra "walling" men det skulle likagärna kunna bli så.

Ikväll ska det jobbas och förhoppningsvis ska Mickan också göra det så jag slipper ha dåligt samvete för att jag inte sätter mitt liv och min oskuld på spel genom att cykla genom natten.

Imorgon drar ett skönt gäng till min stuga. Så värt att komma ifrån Örebro ett tag.
Jag, Mickan, Dannie, Patte, Måns, Frerra, Mackan, Sledge, Karresson och Jolle tar oss rakt ut i vildmarken för att leka lekar, grilla, spela spel och hälsa på skogen.

Kommentarer
Postat av: PD

Oskuld? Hahahahahahaha...

2008-05-02 @ 16:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0