35 - på "fel" sida av baren

Ja, far åt helvete. Ska jag lägga all energi på att vara bitter?

Tisdag:
Skola
Snabbvisit och ombokning hos frissan
Hem och snabbsolning
Firande av pappa som fyllde 48 (fick anti-rynkkräm av farmor, hur ska jag tolka det?)
Kvick promenad med Lisa och Jonas
Tobbe kom hit och jag fick klart för mig hur blåögd, blond och godtrogen jag är. Men han är ju en underbar kille, och i och med det så har jag väl en underbar vän. Eller?

Onsdag:
Ont i halsen och trött efter ytterst få timmars sömn
Konkade iväg en stor väska till idrottshuset utan att jag skulle träna
Skolan och massa betygsnack. Något som går lite bra iallafall...
Plugg
Hemma hos Lisa en stund och surrade med folk samt gjorde håret till en lejonman
Jobb på Kåren, tokmycket folk och jag fick återigen hoppa in som bartender. Fick också dessa "raggningsrepliker":
- Ska du och kolla på fotbolls EM eller? Tänkte att du har ju bollarna...
- När slutar du jobba? (03.00)  ska vi ta en fika bara du och jag då? eller kanske en korv på statoil?

Idag:
Brunch på soffan framför Madicken
Stugan med Mickan för att städa inför helgen och kolla SM finalerna i handboll. En propp gick men man är ju såpass händig att man tog ett stearinljus och fixade det där.

Imorgon:
Sova sig lite
Plugga
Frissamöte
Plugga sig lite till
Jobba på Kåren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0