9

Endast nio dagar kvar till studenten - dagen i vitt, flödande champagne och glada miner.
Herregud. Hur kan 3 år gå så snabbt? Eller, hur kan alla år gått så snabbt?

Jag kan fortfarande inte prata som folk. Det liknar skit och jag får inte träna. Jag inte heller gå ut med min klass idag för att fira att betygen äntligen är satta och jag kan inte gå ut på en lång pratpromenad - eftersom jag inte kan prata. Piss och åter piss. Jag måste ju ha tillbaka min röst!

Dagens sol:
BallaVirre som ringde
Solen som har gassat hela dagen
2 hemklickade klänningar
Den härliga dansken som sjunger mig glad

Dagens skit:
Rösten som fortfarande inte har kommit tillbaka
Missad träning
Att inte kunna hänga på klassen idag
Att jag är så lättövertalad och spelade fast jag visste att jag inte borde


Erik Streijfferts dikt:
Jensa är go' - Han liknar en ko
Cricke har för mycket hormon - han liknar en mormon
Som följer bibeln - Erik är en fin en
Anna in tha house - Empa skapar kaos
Vi sitter i Mozzes place - Ola kör sitt race
Han är dyng som fan - Seb är en man
- Jag gillar han

Erik Streppert, mina damer och herrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0