Ålderns höst?

Åldern gör sig påmind?
Nej, jag är ju bara 19 år men det måste vara ovanan med att träna sent, lägga sig sent, upp tidigt och jobba 8 timmar om dagen, Jag är TRÖTT!
Igår blev det storstädning hemma, matlagning och sedan en brutalt lugn fredagskväll. Jag tror att jag gick upp 5 kg, men 5 kg tacos är så jävla värt!
Mickan kom över med Robert Gustavssons samlade verk som vi låg och skrattade åt innan jag slängde in handduken vid 22.

Bloggen skrivs i västerås hemma hos bror där vi mellanlandar innan det bär iväg till Sthlm för lite shopping, god mat och musikalen Footloose.

Hänt i veckan:
Tardarnas tard på bussen hem från linde i torsdags
Lite småbråk på träningen
Vunnet cykelrace och motståndare i busken

Imorgon är det match! Vadstena hemma, risken finns att det blir en grymt tuff match efter allt snack som har varit. Nämnde jag inte det? Jag ska ju spela!

Capitano Abbebabe ska leda oss mot framgång, jag tror på henne i den rollen. Starkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0