Bitterpitt

Igårkväll var jag bitter, bittrare än en omogen citron. Handbollen liknade verkligen skit, och denna sport som ska vara en rolig fritidssysselsättning kändes mer som en koncentrationsläger. Nu tar jag i från tårna, men jag var verkligen not on the top igår, såattsäga. Men efter ett telefonsamtal svalnade alla mina idéer om att sluta spela, klottra ner idrottshuset, punka alla bollar i världen och hänga upp våra tränare i tummarna i en mörk fängelsehåla.

Dannie blir dagens hjälte, hon skjutsade hem mig med pinkpunkad cykel efter träningen.

Nyårsplanerna har nu blivit ändrade, destination tros bli London istället. LONDON BABY!
Vi kommer bo hos Abbes polare och jag tror på inget annat än succé. Ska bli grymt att göra något annorlunda på nyår och få fira det i London är ju grädden på moset. Har varit sugen att åka dit länge...

Fredag
jobb i lindesberg
ökk + sola
hem (bror med flickvän hemma)
kvällen ännu lite oklar med reservation att träffa Lina

Lördag
stan med Frick, klappjakt + lunch
idrottshuset, kolla b-laget och spela musik på herrarnas match
adventsmiddag med familjen, mormor och morfar och familjen Franzon

Söndag
soooovaaaa
mer klappjakt? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0