Efterlysning!

Igår blev jag spelad ett spratt...

Här går man, intet ont anande, in på mailen på jobbet (fy Anna, privat  på jobbet) och ska kika vad som kan ha ramlat in i inkorgen. Där står då mail från B2 (en matchmakingsajt) att ******-83 har skickat ett meddelande. Då är det någon av mina kära vänner (utgår jag ifrån eftersom de lagt upp en relativt sanningsenlig profil) som har lagt ut en profil i mitt namn! Nog för att jag kanske har varit singelbitter en längre tid, men matchmakingsajt vid 19 års ålder? Det känns inte som att jag är där riktigt... Jag kan inte avregistrera mig eftersom jag inte vet vad det är för lösenord och meddelanden ramlar in från killar från hela landet.

Jag tycker dock att det var ett riktigt roligt skämt, förutom att jag har ingen aning om vem som har gjort det! Ingen har ännu gett sig tillkänna...
Strukna från listan av misstänkta är iaf:
Mickan, Dannie, Dunder, Abbe, mamma och pappa...

Snälla, berätta vem av mina härliga vänner det är som har en sån skön humor och är så uppfinningsrik.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man lägger dem i blöt och sätter sedan på sig dem när dem e blöta, sen fårman sitta så tills dem torkat lite, så töjer dem sig och blir efter dina fötter! Lycka till

2008-11-13 @ 23:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0