Promotion; Abbe

MIn kära vän Dojjan säljer ut sina vänner på sin blogg. Jag ska inte härma henne, däremot ska jag promota lite för ett av mina nyaste stjärnskott.

Jennifer Abbebabe Albertsson
Jennifer föddes i slutet av Augusti på det glada 80-talet, närmare bestämt 1984. En dag då änglarna skrattade och solen sken...
Jennifer har bott i Norge och jobbat och varit ute och rest mycket i världen men har nu hittat en fast punkt i Örebro där hon snart flyttar till en härlig central etta.
Jennifer jobbar på lager där hon kör truck, hon spelar handboll i ÖSK och hon cyklar dit hon ska trots att hon är innehavare av körkort. En miljömedveten tjej - kanske precis är någonting för dig.
Det händer alltid saker runt Jennifer, men hon har ingenting emot att krypa upp i soffan med en bra film och mysigt sällskap.

Vem vill inte hamna i blåsväder med denna pingla?


Kommentarer
Postat av: abbebabe her self

låter som en jävla bra brud de där=P

2008-11-17 @ 21:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0