SEGER!

Jag har fört ett krig i det tysta.

Jag åker buss 303 till Lindesberg nästan varje vardag, bussen går 07.15 och det är en hel del folk som åker med den. Jag brukar komma ca 07.10 och då är det inte många som står där och väntar. Och eftersom jag vill sova några minuter extra så ställer jag mig så att jag snabbt kan hoppa på och få en skön plats. MEN! Det finns en kille som tränger sig, varenda jävla gång. Folk kan stå i en lång kö (och då ställer jag mig faktiskt sist) men han går före. Det slår aldrig fel!
Jag påpekade detta för min mamma och pappa och de sa att jag fan skulle stå på mig lite. Där började mitt tysta krig, jag sneställde mig (som den linjespelare jag är) för att spärra av hans väg. Men den där jävla idioten har inget samvete i kroppen! T o m när min favoritchaffis kom, så körde han och stannade precis framför mig, men vad händer? Idioten tränger sig självklart före mig ändå och chauffören säger "Jag stannade ju framför dig så du kunde gå på först, men det verkade du inte förstå". "Jo, jag förstod det men ANDRA FATTAR VISST INTE"
Nu är jag sådan som person att jag irriterar mig mer och mer men känner att en sån skitsak inte är någonting att bråka om. Så jag gör det i det tysta... och, nu kommer det!

Igår VANN JAG! Jag ställde mig helt sonika framför idioten (jag fick t o m sidoförflytta mig lite för att han verkligen försökte gå förbi) och kom på före honom. Alla segrar är segrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0