torsdag

Gårdagskvällen tillsammans med Dannie, Abbe och Mickan vad jättehärlig. Vi var hos Anita på Mary Kay och fick handvård och ansiktsbehandling. Mysig kväll, grymt skönt och jättebra produkter! Cred till storkonsumenterna Dannie och Abbe som höll i plånkorna.

Gårdagskvällen fortsatte med mys hemma hos Dannie, precis som förr i tiden. Mat, tv och film innan vi gick och la oss. Vaknade imorse av att en unge gallskrek utanför fönstret och följande dialog utspelade sig:
"maaamma, föörlååååt"
"håll käften unge!"
"fööörlååhååt mammaa"
"kanske, men sparkar du på mig så sparkar jag tillbaka"
"buuhuuhuu"

ungen storbölade ju och mamman verkade inte ha vaknat på rätt sida. Både jag och Dannie tänkte se efter hur detta tard till mamma såg ut men ingen av oss hade lust att resa oss ur sängen.
Efter denna incident så ringde min pappa, 5 ggr. Han hade glömt sätta på knapplås. Tack pappa, när man för en gångs skull hade sovmorgon. Men jag förlåter min pappa, han är ju skön!

Jag har idag jobbat på Apoteket shop, ett skönt avbrott i Linde-vardagen och nu är det snart dags för träning igen.
Jag måste också saxa en grej från Ösk Handbolls gästbok:

"va o kollade på damerna för nån helg sen o tyckte alla hade storleken för liten på matchkläderna.. e det inte oskönt o springa runt i så tajta grejer? eller kanske just det som e eran grej...:)"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0