träningsvärk och framtidsplaner

Tisdagens träning sitter fortfarande kvar i kroppen. Pissnisse hade förberett ett monsterpass åt oss och passande nog var han själv inte där för att ta emot all skit som vi trötta och svettiga handbollstjejer kastade över honom. Inget ont om Nisse, han är kung men FYFAN vilken smärta det är!
Jag valde att inte köra ökk eftersom jag hade små svårigheter med att bara gå normalt. Nu blir det til att köra det imorgon, inte optimalt dagen innan match men jag får väl stretcha ordentligt och sova ut.

Igår på apoteket hände en otroligt rolig grej. Min kollega A har en krona som hon själv kittat fast med tandkitt efter att den blivit utslagen. Igår stod vi och larvade oss lite i kassan då det var tomt på folk och skrattar. Då, Flopp! Där flög hennes tand rakt emot mig, som tur var fick hon tag i den i luften. Men som vi skrattade, jag fick lov att dyka ner bakom disken för att torka bort skrattårarna när en kund kom in.
   Jag hade tid hos frissan och gav henne fria händer, mitt förut så blonda hår är inte så blondt längre. Jag klassas väl fortfarande som blondin antar jag men nog blev det skillnad. En hundrastning tillsammans med Trulsa,  Mickan och Shaggy och sedan gav jag mig hemåt för att laga mat och krypa ner under en filt.

Idag var det jobb i Lindesberg och i lunchrummet diskuterades mina framtidsplaner, eller snarare planer som mina kollegor skulle tycka passa mig. Kvinnlig bodybuilder som åker på världsturné, har fans som slickar på musklerna och ger diamanthalsband. Eller bli 300 kg tjockare och utöva "squaching" som H-E föreslog, tjocka tjejer sätter sig på män som ligger på sängen och fettet bara rinner över. Känns väl inte som att jag nappar på någon av ideerna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0