Klumptorsdag

Så mycket som sker, så mycket på G...

Handboll och fys som aldrig förr
Första körlektionen avklarad med bravur, nu ska bara teorin kämpas med lite mer
Madrid på nyår med Dannie och Abbe (hittills)
3a i serien efter några efterlängtade vinster och mycket speltid
Snart jul med allt som hör till (förutom att vi blir utan familjen Grinch (familjen Franzon) på julafton hemma hos mormor och morfar) De jävlarna drar till Thailand.
Inbjudan från PD
Adventsmiddag med familjen Grinch, bror och Christina kommer hem också och det blir lite julklappsbyte
Stötte på Olso-rymmarn Lina på väg till träningen igår, ska se till att få träffa henne lite innan helgen är över
Julklappsshopping och lunch med Fricken på lördag

Dagens dunderklump:
Jag skulle kolla om vi hade nachochips hemma för att jag tänkte lyxa lite i helgen. Råkade dra med mig mammas (antar jag) naturchips ner och när jag satte ner foten på golvet sa det POFF! KRAS! Jag trampade sönder chipspåsen och ja, det var ju bara att dammsuga upp alla smulor från hela köksgolvet.

Kommentarer
Postat av: abbe

london baby london=P

2008-11-27 @ 23:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0