lilla fröken duktig

Vad gör andra folk en fredagskväll?

Några kanske i detta nu gör sig snygga till förfest och sedan utgång? Rykten säger ju att min fdp-klasskompis Elov ska uppträda på realesefesten på Klaras med hans nya singel "Singel och sökande", egentligen är det kanske där jag borde vara ikväll...
Några kanske tillsammans lagar en god fredagsmiddag, dricker ett glas vin och tänder lite ljus.
Några kanske jobbar och tjänar pengar.
Några kanske bara slappar och njuter av att det är helg.

Vad gör då Anna en regnig fredagskväll som denna?
JO; hon gör egen glass (ett försök på Ben&Jerrys coockiedough), tvättar och dammsuger.
Jag ska inte klaga, jag har degat en hel del idag men just denna "mellankväll" innan mat, tv och mys är väl inte den mest roande.

Imorgon ska jag dock vara en av dem som tjänar pengar på helgen, jag ska jobba på Apoteket på Krämaren. Då vet ni vart ni ska om ni råkar ha lite ont i huvudet efter gårdagens roligheter.
Jag har tänkt heja på herrarna när de spelar match och kvällen är ännu oklar.
Söndag är det match, match, match! HEJA SPORT!

Kommentarer
Postat av: dojjiis

hej goodie..

då sällskapar vi på matchen imorgon, tänkte också tillbringa lite av lördagen där..

ha en bra dag på jobbet så ses vi senare på dagen=)

pussii

2008-11-14 @ 22:41:09
URL: http://theresejamthed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0