back at the apotek

En dag på apoteket. Solen steker verkligen ute, det är skitdåligt med folk för alla ligger på stranden eller är utomlands. Det är svinvarmt här inne och jag bara längtar till klockan blir 7 så jag kan sluta. Då ska väl jag och Mickan träna och sen blir det grillmys med grabbarna.

NEJ!
Det var ju i somras som dagarna såg ut sådär...

Men här sitter jag i alla fall på apoteket och betjänar vår klientel med ett leende. Skönt att få sova lite längre imorse för att sedan äta frukost tillsammans med NA del 2 och sedan kunna krypa ner och bara mysa lite under täcket igen. Var uppe och fixade med lite grejer, skrev ett inför-matchen-inlägg till hemsidan som jag mailade till Cox, fixade lunch och sådär.
Ett glatt läkarbesök innan det blev att blåsa hit till Eurostop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0