bra vs. dåligt

Det var riktigt blött när jag cyklade hem från träningen igår... Regnade det?
Nej, det var helt enkelt så att jag storbölade hela vägen hem. Jag måste sluta vara missnöjd efter träningar, det vet jag. Igår tyckte jag att jag försökte men det var inte mycket som funkade ändå. Jag kände mig nedtryckt och fel, och jag var rätt så förbannad. Vissa kommer undan med vadsomhelst, jag tar inte riktigt det men det skulle bli ett jävla liv om det kom upp på tapeten.

Igår var det droppen som fick bägaren att rinna över. Jag ville inte spela handboll längre.

Trots att jag älskar idrotten i sig, laget är i stora drag helt underbart och tränarna är riktigt, riktigt bra! Men så är det de där få, som gör att allt det som är bra kommer i skymundan och det blir piss.
Konstigt egentligen, hur så mycket bra kan bli undanträngt av så lite dåligt.

Nu är jag ju samlad igen, jag vill spela och jag tänker spela. Men vem ska jag prata med om det här?

Jag vet inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0