Kors!

Klockan är 07.55 och jag har varit vaken sen 05.20.

Vad är det som händer? Först NU börjar det bli ljust ute... Jobba, jobba, jobba.

Först till gårdagens kommentarer:
Ni är så värda allt gott bägge två. Tack Abbe för ditt returrim, det kommer att publiceras snarast.

Idag?
06.00 - hämtad av Dannie
06.30 - infinner mig på jobbet
16.00 - hämtad av Dannie
16.30-18.00 - göra någonting
18/19.00 - middag hos Oscar och sedan en härlig kväll i BigBabies-tecken.

Imorgon?
Eventuellt kan jag lura med mig Oscar till Java för att frukost med laget
Ta en tripp på stan
Kolla på ÖSK-AIK där jag svidande nog inte får spela
Kvällen kan nog bli bra, mina töser ska iaf vara vackra och gå på bankett

Söndag?
Match med u-laget mot Mantorp hemma i Idrottshuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0