rensning!

Just nu är det inte bra. Inte bra alls.

Igår brast det ordentligt också.
Jag känner mig besviken och förvirrad, och just nu kan jag inget göra heller. Jag vet inte vart jag ska vända mig riktigt heller. D är ett stöd, jag vet att hon finns där. Men jag har svårt att sätta ord på det här och då är det ju inte lätt att prata om det. Abbe är en klippa också, men det är samma sak där. Jag kan inte sätta ord på det här riktigt...
Mycket handlar om handbollen just nu, det är en riktig berg-och-dalbana. Efter i lördags kände jag mig nöjd med min prestation, men så mycket sänker det. Förtroende, andras åsikter, snacket efter matchen, matchreferatet osv... Snacka om att huggas vid fotknölarna mentalt.

Mamma frågade mig idag:
"Tycker du att det är kul med handboll?"

Fan att det ska vara såhär just nu. Jag som hade bestämt mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0