tribut to the cops of my heart

Danielle Sillrén, du behöver ingen polissiren.
Du är stor och stark, Dunder skulle säga att du äger din mark.
Du är trots allt väldigt god, och håller din omgivning vid gott mod.
Du inger respekt, krossar bovarna likt en vindruta gör med en insekt.
Oavsett vad folk säger så är du väldigt vis, och du är mitt hjärtas polis


Jennifer Albertsson, dig kan man mycket säga om.
Du är klok och står stadigt på jorden, och en tjej som man kan ta på orden.
Löper ifatt tjuvar gör du lätt, och ett hölster på dig vore helt rätt.
Att tala med folk det är din styrka, "gör Abbe till polis!" vill jag yrka.
Även om framtiden nu är ett dis, så är du mitt hjärtas polis.


Emma Bertholdsson, en av få poliser jag skulle vilja hålla om.
Med uniformen på blir jag lite skraj, tänk om mitt framlyse skulle vara paj.
Trots min skräck för de blå kläderna, är jag glad att du är en av de som skyddar städerna.
Du är helt underbar, en riktig pärla. Skulle du vara fågel, vore du nog en sädersärla.
Jag suger kanske på att rimma, det är inte min grej. Men du är iaf min favoritpolistjej!

Kommentarer
Postat av: Pollen

Tack gumman det värmde i mitt hjärta! Love you, kram

2008-10-16 @ 15:19:19
Postat av: abbe

å vad ska ja skriva om dig min stjärna, om jag va en polis skulle ja dig fånga mer än gärna;) du är ett hjärta av guld men en jävla attityd, när du ger "blicken" känner jag bara: LYD! jag ser mig själv i dig på många sätt å vis, även om du absolut inte vill bli polis! du e kungen å har en plats i hjärtat mitt, och kanske har ja en liten plats i ditt;) tusen tack för de fina du skrev sötnöt! /J

2008-10-16 @ 21:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0