ett lyft

Idag känns det lite bättre...

Halsen gör inte ont, dock är den fortfarande lite härligt hes.
Jag har varit på kassautbildning för TeamWorker och den gick bra. Gunsan var en riktig pärla!
Jag har varit på Team Sportia och det lät posotivt.
Jag har varit på anställningsintervju och det kändes bra.
Jag tror att jag har bestämt mig angående Norge denna gång.

Jag är lite nervös inför jobb torsdag och fredag, Kajsa har tagit en väldigt välbehövlig semester men det lämnar ju mig själv.
"Followit Anna" - till er tjänst

Jag kommer på mig själv med att sakna morgnarna med Adam, Gry och Anders när jag inte är i Lindesberg. De lyfter faktiskt min dag ordentligt.

Happenings:
Onsdag: Kassautbildning, TeamSportia, Polisen, anställningsintervju, Arboga-Surahammar
Torsdag: Jobb i Linde, träning
Fredag: Jobb i Linde, bio?
Lördag: Footloose musikal med mamma, pappa, Emil och Chris. Kanske hinner vinka av Kiffe när jag kommer hem.
Söndag: Brunch på Clarion, match mot Vadstena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0