litesånt

Kort om helgen:

Det blev INGEN match mot Vadstena, de där jävla östgötarna lämnade wo på fredagen. Jaha, där var den peppningen åt helvete. Men Malin Lake är ju inte Malin Lake för inte, hon styrde upp motstånd i form av ungtuppar så vi fick avreagera oss en del iaf.

Västerås med töserna, vi hade iaf packat ordentligt. Bror var lite trött men han är ju inte den som är den. Han är underbar! Hans vänner däremot får några sparkar i arslet för att de inte orkade med en tvådagars. Tjejerna som kom var iaf riktigt härliga och Kalle bjöd upp till allsång när vi hittade guran. Bror och Pettson klinkade också gitarr, bror och P har kanske numer ett litet hatförhållande till varandra efter Emils mobbing av Saras spelande. En mörkhårig och brunögd pudding lös upp förfesten. Utgång på bmb och vi körde vår grej. Det är mina töser det där! :) Vi hookade med Jim och Jon som vi träffade på Kos. Vi tänkte sova men Maria tyckte att vi var tråkiga, den tjejen kan verkligen konsten att roa sig själv.

Åkte hem dagen därpå, relativt nöjda allihop tror jag och jag var trött. Så trött att jag somnade 18.30. En pissdag på måndagen gjorde att det blev en hemmadag och sedan träning.
Jobb idag och sedan hämtad av Dannie (puss) och iväg till träning.

Ingen intervju idag heller, känns snopet. Men jag ska spela på lördag! Och sen blir jag kvar i Linköping för gemytligt umgänge med underbara, underbara tjejer. Har saknat dem ordentligt nu.

Visdomsord av Lisa:
"Om du står med ena benet på morgondagen och andra benet på gårdagen,
så pissar du på nuet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0