lots of blogg

Så mycket blogg-ämnen, så lite tid.

Vad ska jag skriva om?
Gårdagens otroligt dåliga humör efter träningen? Min underbara vän? Min "gosse"? Kommande helg? Handboll? Jobbfronten? Familjen? Mitt nya stjärnskott?

Ähfan, jag ger det ett försök och försöker få med alla.

Gårdagens otroligt dåliga humör efter träningen:
Det var en pissträning, fokus låg på noll och det fanns inte mycket att göra för att höja den heller. Kände mig rätt bortgjord och blev då både arg och ledsen. Men, skit ska väl skit ha ibland. Hoppas att det ser äckligt mycket bättre ut imorgon på matchen.

Min underbara vän:
Lisa Harfeldt (ett träd). Hon köpte min kärleksskjorta till mig igår, praktiskt när hon ändå jobbar där den fanns. Hon ska följa med mig, Sara och Fricken till Västerås imorgon och ha tusen kul! Hon har funnits i mitt liv sedan mitt levnadsår 6, tack för att du stått ut med mig. Hon har också blivit tillsammans med en kille som jag lätt skulle kunna följa på tv. Tomas är både snygg och rolig, och nu är han även tillsammans med en riktigt härlig tjej.

Min "gosse":
Johan Kalas-Claes Claesson har alltid haft ett gott öga för mig, men vi har inte riktigt passat ihop. Förrän nu! Han fyllde 24 i lördags och därmed blev vi ett par. Nu är han äntligen tillräckligt mogen för att vi ska kunna ta vårat förhållande till en ny nivå. Alla tjejer vill ju egentligen ha honom men har spelat så förbannat svårfångade i alla år, nu är det försent. Nu är han min! (Ja, viss ironi mina vänner)

Kommande helg:
Match imorgon mot Vadstena, jag är brutalt laddad. Det ska bli riktigt kul och jag hoppas på en riktigt stor match och att alla som sagt att de ska komma, kommer och hejar på ordentligt.
Efter matchen blir det kanske en snabbkoll på laget i mitt gröna hjärta där min gosse och killen jag agerar spelarfru åt (eftersom hans flickvän inte gillar fotboll) spelar. Sedan går bilen med töserna till Västerås för en härlig kväll tillsammans med min kära bror och hans vänner. Vi ska lyfta Västerås till en ny nivå!

Handboll:
Just nu (eller innan igår iaf) är det riktigt kul att köra. Jag gillar laget, tränarna är kanon och det går väl hyffsat sportmässigt. Finns mycket jag behöver utveckla, men det skulle ju vara tråkigt att vara fullärd vid 19 års ålder.

Jobbfronten:
Var på intervju i onsdags som gick bra, kändes det som. Det är ju tidigt att säga, vill helst inte uttala mig om intervjuer efter mina två fiaskon.Men jobbmässan gick väl också hyffsat, det kanske kommer bli bra ändå. Jag drar i mina trådar såattsäga.

Familjen:
Riktigt härlig stämning hemma nu, det känns verkligen bra. Jag längtar efter att få umgås med min käre bror i helgen, vi ska ha kul tillsammans :) Till familjen räknas ju också Emma som har varit hemmifrån ett bra tag nu, ska få över henne på middag snart tänkte jag.

Mitt nya stjärnskott:
Jennifer Abbebabe Albertsson. Hon är verkligen en toppentjej, som jag älskar att ha fel om folk. Jag trodde inte att jag skulle tycka om henne alls, men sepåfan så fel jag hade. Hon är guld! Snäll, rolig, förstående och väldigt omtänksam. Some love till Abbebabe, du är skön!

Kommentarer
Postat av: Kristin

vad gulligt du skrev om systeryster. :)

Och visst är det såå skönt när man kan ha fel om folk (när det gäller åt rätt håll)?



Kram på dig!

2008-10-03 @ 10:10:23
URL: http://snowseesblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0