vikten av underkläder

Nu, Anna Axelsson, är det dags att skärpa sig!

Hur i hela helvetet kan man cykla iväg till laguttagningen utan bh?
(till denna kategori får att glömma trosor och t-shirt till jobbet hamna också)

Nu uppdagades detta eftersom vi skulle prova träningströjor och det var väldigt kallt i Idrottshuset. Skönt att man har så observanta lagkamrater...




Jag måste också få med M.
Vi var som vanligt hemma hos Dannie en tisdagskväll och när vi alla samlas i hallen för att åka hem så böjer sig M framåt och Dannie påpekar att hon har trosorna bakochfram.
- Nej, de är bara ut-och-in. Jag glömde trosor så jag fick ta de jag hade på jobbet idag.

Vem har sagt att inte tjejer också kan vara påhittiga?
- Aldrig hört talas om en italienare M?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0