Weekend up-date

Efter fredagens monsterpass på Followit i lindersberg blev det en snabbsolning med Mickan innan jag tog hennes cykel hem till Mellringe för dusch och ombyte. Oscar väntade ju med maten så jag fick cykla på...
Han hade lagat kanongod mat och så kollade vi på Idol innan jag fixade efterrätten som också blev grymt god. En myskväll med lite film innan vi fick för oss att sova. Jag var trött, Oscar ville prata.
Vi åkte för att äta frukost med laget på Java, Oscar var lite passiv till en början men Emma hade med sig sin lille prins Theo som tog uppmärksamheten från kille #2 i sällskapet.
Det blev en snabbrunda på stan, en tröja för mig och ett par jeans för Oscar. Vi fick köpa med strumpbyxor till tjejerna som skulle på bankett också.
Matchen var riktigt bra, men så det sved att sitta på läktaren. Och inte mindre när alla undrade varför jag inte spelade... "Njae, jag är petad"
Det blev en tur till Subway med Jossan och Mickan för att sedan kolla på herrarnas match. Cykelsällskap hem med Oscar och drasade rakt i säng. Sömn från 20.30-10.00 uuuuuuuuuuuuuuuunderbart!
Sedan blev det söndagsfrukost och ytterligare lite sömn, jag fattar inte hur fan man kan vara så trött hela tiden. Trodde att jag höll på att bli sjuk där ett tag.
Ner till Idrottshuset och samling för dagens match med b-laget. Jag hade tänkt ha XS shorts utan trosor för att distrahera domarna lite, men ingen domare är värd det. Första halvlek var bra, andra var sämre. Det känns som att jag inte spelade speciellt mycket och lät väl så också på alla förrutom pappa. Det lös i ögonen när domarn kom på tal, han viftade med det gula kortet och visade ut mig två ggr. Och han blåste av mig när jag gjorde mål. Kommentar överflödig...
Söndagsmys framför tv'n med mamma och pappa, samt Mickan som kom förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0