it's fucking friday

Jag ska som tidigare sagt spela imorgon, mot järnvägen, i Hallsberg, seriepremiär och derby. Ingen vanlig skitmatch det! Jag ska väl ärligt medge att jag är nervös, men det känns ändå bra. Kroppen håller, det är riktigt positivt. Jag hittar min plats lite bättre, och bättre lär det väl kunna bli.
Vi ska gå loss med dunder (haha) och brak och köra skiten ur alléhallen.

Efter dagens jobb på Followit så blir det först en rundtur i turban och sedan hemma till Dannie för gemytligt umgänge av bästa sort. Mat, film och trevligt sällskap.
Jobb imorgon bitti på Apoteket innan det är matchdags, hur lördagskvällen kommer spenderas är ännu oklart. På söndag väntar åter jobb på Apoteket och lite fix-trix hemma.

Jag har gått runt med lite tankar på han som slog mig som ett bombnedslag i juli. Jag vet inte riktigt varför men man ska väl ge det fina återblickar och låta det fula ta en tillbaka till nuet.

Jag vill ge dagens känga i arslet till:
Dunder - jag kan knappt känna mina lår
Finnar - djävulens påfund
Regn - onödigt blött

Solstrålar:
Att få spela tillsammans med Dannie, Dojjan, Pollen och självklart alla andra igen
En härlig myskväll med folk jag tycker om
Om 8 dagar JohanC ;)
Nästa månad kommer det äntligen en lön man kan snacka om



Kreativ som man är har jag komponerat en ny ringen-ramsa;
-Tjena tjejer har ni stake?!
-Nej men vi har Malin Lake!
DunderNisse

Ibland gör jag mig själv mörkrädd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0