Lägesrapport:


Jobb - i Lindesberg några veckor på företaget Followit som säljer sändare till hundar. Jobbar på "lagret", packar och sänder ordrar och slutmonterar. Nu kollega med Mickan och Kajsa som slavdrivare. Är hemifrån 06.55 och kommer hem runt 18.40 om det inte är träning.

Handboll - har börjat träna igen. Fick rivstarta med en träning och träningsmatch i måndags. Det gick okej, men inte mer. Det kändes som om jag kom hem efter en lång tid när jag fick spela tillsammans med Dannie igen. Tessan värmde mitt hjärta också. Tränade med en ond kropp i tisdags, en pissträning. Träningsmatch med u-laget igår, pissmatch.

Kroppen - ont, ont och ont. Missnöjd med det mesta men nu har överrenskommelse nr2 trätt i kraft. Med hopp så tror jag på en förändring.

Vänner - Dannie har varit iväg med polisen och hur det än går denna gång så är jag så stolt över henne. Jag saknar många som jag inte träffat på länge, eller inte träffat så mycket som jag skulle velat men jag hinner helt enkelt inte med det i veckorna. Mer dater på helgerna, när jag inte sover.

Familj - mamma hemma igen och pappa på sedvanligt bus/bråkhumör. Jag trivs :) Emil kommer hem i helgen med Chriss och det ska bli härligt att träffa dem båda.

Tankar - Mycket upp och ner, blandade känslor vad gäller mycket och ingen riktig ordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0