Osammanhängande

Osammanhängande, ja.

Frissan igår, nu har jag lugg, är inte längre jätteblond och jag vet inte riktigt vad jag tycker ännu.
Umgänge med pärlan, det är så värt.
Jobb på örebrocupen i handboll med Abbe. Hon är en skön tös. Hon är bra.
Snabbvisit på förfest hemma hos Pettson där Maria placerade sig under sin hemmahelg i Örebro.
Hem och i säng, 22.30?

Ska försöka sammafatta mer Kos, men jag behöver hjälp av mina medresenärer.
Igår saknade jag dessa människor som gjorde dessa veckor GULD;
Töserna såklart
Bård, Robban, Målis och de andra på UpStairs
Mads, Sara och de andra på West bar
Anton, Liza, Melina, Anna och alla på Strandcaféet
Jim, Jon och norrmännen

Jag saknar sol, eller åtminstonde lite värme. Detta suger rätt ordentligt.
  Jag tog mig en funderare på handbollen igår... Det är synd att behöva hålla på så när det är någonting man tycker om att göra, men det måste tyvärr göras. Allt flyter inte på smärtfritt och allt fungerar inte som man skulle önska att det gjorde. Frågan är bara vad man kan göra åt saken. Allt händer över huvudet och det är bara att spela med och le. Men när ska ens behov komma fram så det kan fungera ihop. Eller måste man tillslut välja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0