Helgen

Fredag:
Jobb i lindesberg tillsammans med Mickan som tillsammans med sin pappa blev dagens hjältar då vi fick åka bil till jobbet. Det var dags att flytta massa grejer från den gamla lokalen och det var TUNGT! Vi hittade väl en hel del roligt också och gjorde Kajsa överlycklig med att fylla upp alla tomma utrymmen med massa saker som hon inte visste om vi skulle ha. Vi tog oss en väl värd solning innan vi åkte hem till tulpangatan. Dusch och fix innan det var dags att hämta Chris vid tåget och sedan mat på Indigo med mamma, pappa, bror och Chris.

Lördag:
Träningsdag på GIH, vi strartade dagen med ett brutalt pass, svetten bara rann och musklerna domnade. Men det var kul! Jag får så mycket utbyte av mina lagkamrater och får lära mig massa nytt varje träning. Lunch och teori och sedan ett lugnare träningspass då vi gick igenom teorin.
"Din tid är förbi, Lake" - Camilla Månsson
Hem och dusch, fix och iväg för årets kräftskiva i Pålsboda hos mormor och morfar. Gott och trevligt och mycket skratt. Ebbas leksakshund "Doggy" gjorde att mamma började gråta av skratt. Mickan får ytterligare en stjärna på himlen när hon hämtade mig och skjutsade mig till lagfesten som ägde rum hemma hos Malin. Mickan har fått en ny kärlek, men jag skulle inte oroa mig. Vi kom rätt bra överrens. Lagfest och ja, det såg ut som det brukade förutom lite nya (mycket välkomna) ansikten. Frimis och medelåldern sänktes betydligt när vi kom dit. Alla drog åt olika håll, som vanligt. Jag var lugn och fick se krogen med vita ögon. Inte en helt vacker syn.
Fick bära hem broders kompis som var lite överförfriskad, men han roade mig den timmen det tog. Mickan fick tamigfan hela Vintergatan när hon skjutsade hem mig i natt. Telefon innan kudde och upp idag för att jobba på Apoteket. Ska på stan med pappsen och kolla skor sen och så åker bror och Chris hem. Har lite planer jag ska briefa med Mickan och se vad som sägs...

Big ups:
Dannie som var iväg i Gbg och sedan har börjat göra förändringar. Det är starkt och jag beundrar henne för det.
Therese som bara finns och ger en guldkant på tillvaron
Mikaela. "Jag känner ingen som är som hon, vilken pärla" sa min pappa imorse
Kräftskivorna hemma hos mormor och morfar

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du kan andas ut, du gjorde ett bra intryck på Mr. K...

2008-09-15 @ 21:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0