Vilodagar?

Fredagen spenderades hemma hos Dannie med lite mys, mat och film. Mickan kom efter och kvällen var riktigt trevlig. En del sms blev det till han som jag försökte hålla mig undan sen jag kom hem från Kos. Men det känns bra, jag tror att jag klarar det nu.

Lördag och jobb på apoteket innan det var dags att åka till Hallsberg för att spela seriepremiär. Jag vet faktiskt inte hur jag ska uttrycka mig nu, ska försöka göra mitt bästa.
Vi vann, 12-27 (7-9) första halvlek var väl inget man kommer minnas när man blickar tillbaka på karriären. Vi släppte ju bara in 7 mål iofs och det var ju bakåt jag spelade.
Andra halvlek blev det mycket bättre både framåt och bakåt, jag fortsatte att spela försvar. Blev lite trött på't och sprang på en kontring, hade Puff och Pollen fria men jag var lite målkåt kan väl erkännas. Det var skönt att vinna och extra skönt att kunna ge Dunder segern i Alléhallen. Jag vet inte vad jag ska säga om min egen insats, jag rycker på axlarna. Jag fick ett sms av Tessan som fick mig att gråta.
Det blev ett litet besök på Emmas 20årsfest på MC-klubb. Kul idé och härlig lokal. SaraP kom ju och gjorde mig glad. Tidig hemgång och sedan upp för jobb på Apoteket på söndagen också. Åkte med pappa och morfar till Västerås för att kolla på brorsan, ingen toppenmatch direkt. Sedan hem och laga mat för att sedan stupa i säng.

Nu sitter jag här i Lindesberg och har lunch om 5 minuter.


v.36
Jobb måndag, sjuk tisdag-lördag, frissan lördag, örebrocupen lördag.
v.37
Jobb måndag-fredag, träning måndag, tisdag, torsdag, intervju onsdag, träningsdag lördag, kräftskiva lördag, lagfest lördag, jobb på apoteket söndag.
v.38
Jobb måndag-fredag, tränings måndag, tisdag, torsdag, jobb på apoteket lördag-söndag, match lördag, 20årsfest lördag, ishockey söndag.



Jag är lite deppig, kanske är det bara höstdeppen som kommit redan i september eller så är det någonting annat. Jag vet inte vad jag vill eller vad jag ska göra. Mycket har nog med jobb att göra, jag kommer efter den här veckan vara närapå arbetslös. Handbollen? Ja, jag vet verkligen inte...

De jag vill ge lite extra löööv idag är:
Tessan, Dannie, Brorsan, Lisa, Tobbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0