helg och schema

I helgen var det J-SM och jag återfanns som coach. En ovanlig känsla att inte ens få spela, annat är det ju att vara skadad.

Tjejerna var duktiga, många imponerade på planen men allt fler imponerade utanför planen. Dallas och Madde har väl inga hämningar alls, deras rap var grym. "När Dallas är kåt och Madde är våt är det fuktigt". Att Dallas har sån grym koll på motståndarna så att hon tror att Gbg-laget Hisinge var Hidingsta som ligger någonstans utanför Örebro är väl en annan femma. Fina tal och roliga lekar gjorde en härlig kväll. Jag och Mickan fick sällskap av alla tjejerna som sov i vårt hus och vi låg och snackade. Plötsligt drar brandlarmet igång, 6 tjejer ner i trosor och t-shirt och rätt så skrämda. Leffe låg kvar och sov, Markan knackade på för att fråga "Du eldar ingenting inne hos dig eller så?".
Dallas och Markan hade en liten tvist om vem som var vems bitch, men jag tror att Dallas vann när hon sa "Vänta till sen, då ska jag sätta på dig ett koppel och kalla dig för Fiffi".
Söndagsmorgonen var nakenchock på nakenchock och våra tankar gick till Cox som hade dött av skratt. Handbollsmässigt? Vi förlorade alla matcher, men om man skiter i vad som stog på tavlan så ska vi vara rätt nöjda.

Att man kan vara såhär trött hela tiden? Förstår inte vad som ska pigga upp...
Tuff träning igår, och en riktig pissträning. Som jag sa till min pärla "jag skulle kunna säga bra träning men då skulle jag ljuga", "detsamma" fick jag tillbaka... Vi var inte speciellt nöjda någon av oss.

idag:
jobb
ring om ännu en arbetsintervju
fys + handbollsträning
underbara sömn

imorgon:
jobbmässan med dannie
stan
arbetsintervju

torsdag:
jobb
träning

fredag:
jobb
stan + frisör

lördag:
match
till västerås med Lisa, Maria och Pettson för att festa med bror och hans vänner
söndag:
åka hem och göra allt som måste göras innan en ny vecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0