funderare

Jag jobbar på apoteket idag. Folket kommer i strida strömmar.... ibland!

Nu har jag sagt ifrån mig sommarvikariatet på apoteket, med blandade känslor. Jag tycker ju om att vara här men man får ta att tänka framåt, eller nåt sånt.

Det har varit träningar måndag, tisdag och onsdag. Ingen har väl varit speciellt lyckad för min del och jag blir så trött på mig själv när jag blir sur. Men jag är ju tyvärr lite sån med hett temprament och snabba omställningar...

Däremot saknar jag lite vänskaplig närhet, jag får lov att tvinga mig på den obrytbara trion eftersom att jag saknar dom... Jag kanske får genomgå nåt test eller nåt, men det kan ju vara värt! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0