kort och koncist

Jobb i Lindesberg med allt vad det innebär PLUS att de fick tårta och godis av påskharen. Tårtorna såg goda ut, men jag fick nöja mig med att titta. Jag hade ju en korvmacka och en burk med tomater att mumsa på...(jag fick rosen också)
Har precis lekt "fuck, marry, kill" med Joel på tjejerna i handbollslaget, mycket roligt utfall på det.

Det ryktas om att det händer nåt i svängen... Tisdag ska det tydligen smälla igen. Jag vet inte... Kanske nåt att hålla koll på?

torsdag: jobb på apoteket, eventuellt träffa Björn
fredag: vingåker, jobb på behrn, fira Oscar 20 år
lördag: jobb på apoteket, styra lite på stan, svänga förbi Elin som fyllt 25
söndag: eventuellt relaxen (skulle egentligen åkt till Sälen, men det faller bort när man väljer att kasta boll)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0