Misslyckad singel

2 snygga grabbar sitter på en uteservering när jag kommer ut från körskolan och ska åka till Pettson innan fotbollen.
Jag sätter på mig solglajjerna och går upp mot cykeln

Ena killen tittar på mig och säger
"Skönt med solen idag"
Jag blir lite nervös
"Ehh, ja jo"
Kille 2 säger
"Vill du ha lite kaffe?"
Jag (trögtänkt som en neandertalare) svarar
"Njae, jag dricker inte kaffe"

Varpå jag ska ta min cykel (och välter nästan en hel rad) sneglar bort mot grabbarna som vinkar innan jag trampar iväg och förbannar mig själv för min oförmåga att finna mig i situationen.

Kommentarer
Postat av: Eurostop

Anna, ditt jävla pucko! PUSS

2009-04-24 @ 19:55:39
Postat av: Sara

dagens skratt, tack :)

2009-04-26 @ 11:52:11
URL: http://sarajullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0