påsk åsk sk k

Torsdag: Jobb hela dagen på apoteket, snabbt hem och sedan till ishallen för att kolla den sista och avgörande matchen för örebro hockey med mamma. Fick en guldbonus med Jossan och Calle på läktaren. Och jag träffade Lina :) De vann och stämningen var grym. Alla var så glada, precis så glada som jag vill att vi ska vara på lördag, ca 17.30.

Fredag: en sväng till Vingåker med Mickan, Abbe och Elin. Strategisk shopping och lite skönt "komma bort" med sköna tjejer. (Jag förlorade shoppingen, den tar jag!) Jobb på Behrn Arena med Mickan, Dannie, Tess och Pettson. Sol på läktaren och korvspad på Pettson och Tessans kläder. Korvspad blir hårt när det torkar och luktar konstigt. Hem och dusch med diverse innan jag mötte upp Mackan med gossar för att åka till Satin och gratta Oscar som fyllde 20. Träffade Hanna och Emma som blev glada över en tjejs sällskap i den annars killsmockade lokalen. Surrade lite med mamma och pappa Sundén som alltid lika glada och trevliga pratade sport och min och Oscars speciella vänskap. God mat och allmänt trevligt men jag bestämde mig för att åka hem med svängen förbi mina gamla klasskompisar som hade lite utav en mini-reunion eftersom Cricke fyllt 20. Mysigt att få krama om dom men eftersom de skulle in på satin så tog jag pilen hem till mellringe, fick sms av Sara som hade gått till satin för att göra mig sällskap och fick lite dåligt samvete.

Lördag: Jobb på apoteket, en liten stund i solen, ÖKK med Pettson, hem och dusch för att sedan åka till Mickan och fxa soffan som blev kanonbra! En stund på O'learys dit Björn och Micke kom. Så jävla kul att träffa Björn igen efter 3 års tid. De ville ha ett VIP-bord och det fick bli Klaras. Ska inte göra grundläggande rapport därifrån men jag kan väl säga som så att det var bra med så mycket groggvirke så jag kunde smutta på 7up och pepsi alldeles själv.

Söndag: En helt underbar dag i solen. Mat från shanghai och en filt i Oskarsparken tillsammans med Mickan, Pettson och Lisa. Vi spelade kubb och fick två cp-ungar med oss. De höll på att kasta Sara i huvudet två gånger och var allmänt tards. Jag råkade träffa den ena på smalbenet, löst. Opps! Vi började insittningen av Mickans soffa för att sedan avrunda kvällen med ett besök hemma hos Victor där grabbarna spontanfestade en söndag. Ingen lång visit utan hem för att mötas av en rumpgnuggning á la Hasse i dörren hemma.

Nu ska jag sova och imorgon ska jag träffa Dannie, eventuellt spela frisbeegolf om vädret tillåter. Spelar ingen roll vad vi gör, ska bli kul att bara träffa henne litegrann utanför allt som har med handbollen att göra. Träning imorgon kväll också! Och snart tisdag...

Vad är det som händer då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0