Feber...fri?

Jag tänker inte skylla på att jag inte har haft tid, för tid är det enda jag har haft denna veckan.
Återigen har mitt imunförsvar svikit mig och fått mig liggande i feber. Helt i onödan.

Jag skulle hellre bli toksjuk någon gång om året, istället för den här hälso-idiotin.

Men, vem är man att klaga över saker som man inte kan göra någonting åt. Eller tydligen är det någonting som vi ska kunna göra någonting åt nu eftersom vi ska hålla oss friska. Den som kommer på knepet, förutom att klä sig ordentligt, får gärna ge en hint.


Skulle egentligen kunna skriva en novell om allt som varit nu eftersom slarvet här har varit under all kritik men just nu så passar det sig inte.
Mamma är hemma nu, brunare än Bolt. Tacos och mys ikväll, det ska bli härligt. Vill egentligen heja på Patte, men vi får se vad som kan tänkas.

Nu en alvedon, kanske. Nån som vill smaka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0