Hej

Många dagar har gått. Mycket har hänt.

Just nu känner jag inte för en längre uppdatering, det kommer säkert komma efterhand (ja, Maria du ska få läsa dig till vad jag har för mig. Snart så)

Läget som är nu;
Jobb i Lindesberg till sista september, så långt vet jag nu. Jag har ingen aning om vad som kommer hända eller hur det kommer komma att se ut men jag hoppas förstås på att inte stå arbetslös.
Handbollen är i full gång, träningar mest varenda dag. Kroppen, ja det är väl inte mycket att orda om. Inte som vi får säga högt i alla fall.

Annars har jag inte mycket mer i min vardag.
Jag saknar Pettson.

Resterande veckan ser ut som sådan:

Onsdag: Jobb, hämta upp Kling, Klang och Sara (tror jag) samling vid idrottshuset och sedan träningsmatch mot Skövde.
Torsdag: Jobb, frissan, massa fix & trix på stan och träning
Fredag: Jobb, eventuellt bio, eventuellt häng med Pettson
Lördag: Träningsdag och mat med U-laget på kvällen
Söndag: Träningsdag och träningsmatch


Jag blev arg igår. Kokade nästan.
Vad är det för jävla straff, att vara så eftersatt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0