Torsdag

Träningsmatch mot Skövde igår. Skövde, ni vet. Vann SM guld 2008 och kom 2a 2009. En liten genomkörare sådär...
Ja, självklart förlorade vi men det var väl lärorikt. Det ska inte bli några fler förluster nu, jag kan kanske sträcka mig till någon kanske när vi spelar cupen på Åland. Men sen är det slut!

Två guldkorn saknades igår och folk kan ju säga vad de vill men det märktes. Både på spelet och på laget, sen hade vi säkert inte piskat upp Skövde i brygga ändå men det hade kunnat vara en skönare känsla.
Jag var rätt sur efter matchen, dels för att vi förlorade. Också där får folk säga vad de vill, jag skulle vara sur att förlora mot herrlandslaget. Jag hatar helt enkelt att förlora. Sen har jag mina åsikter om annat som tryckte lite fel. Men, ingen gravgrävnings-status på det heller.

Idag drar mamma med vinprinsessorna till Grekland. En vecka med sol för en redan sotsvart mamma, bådar gott för mig och pappa. Vi kommer se rätt genomskinliga ut när hon är hemma igen. Nu kommer också matlådorna att ändra utformning en tid, men det är väl också karaktärsbyggande.

Mer kommer när det finns mer tid,

P O!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0