#3

Juldagsutgången blev uppstyrd tillsammans med Mickan, Maria och David. Maria som är hemkommen från Oslo över helgen blev mitt lyckopiller.
Bror hjälpte mig lite med val av kläder och jag kände mig lite härlig när jag var klar att åka till Mickan för att sedan ta oss till förfesten hos kollektivet Joel-Claes-Martin. Vi kommer in och det är ett penisstim (beepbeepbeep) innan Maria och David dyker upp.
Vi skulle ge oss på att spela fotbollsmatch på tv'n men jag och Mickan lyckades få 5 röda kort och därmed vann David och Maria. Pisspel!
Folk började röra sig och vi tog oss mot Strömpis där vår kväll skulle utspela sig. Stötte på min vaktis som hade hjälpt oss och fick en härlig kram. "Man vet tydligen när man är full, för då kommer min fluga att snurra runt", och det var så lugnt så :)
Hälsade på Maria på andra sidan baren och hon blandade lite goda drinkar till oss innan vi gick och satte oss för att samtala lite. Där sitter vi i godan ro, och han dansaren från Lets Dance dyker upp vid bordet brevid. Jag hade fortfarande lite agg kvar efter julfesten i Linde när jag inte lyckades så bra med buggen så jag tänkte att han ska allt få föra mig så det ser lite bra ut. Han drog då upp David och började bugga, sedan nån slowfox (?) och plötsligt ger han David en puss. Hans polare vid bordet brevid börjar skrika "Det var det sämsta, det sämsta, det sämsta vi har sett". Då trycken han in tungan i munnen på en förvånad David som precis har satt sig ner. Jag, Maria och Mickan höll på att tappa både hakan och ögonen och asgarvade.
Träffade på nån kändis här och där, men det var inte många av mina vänner som var där. Men vi 4 hade kul och jag fick tillslut dansa lite, då är jag nöjd.
Mickan skulle bli bjuden på drink av en som blev nekad i baren, då tog han sönder hennes halsband istället - kul gosse.
Mat på BK och sedan en promenad innen det blev taxi hem av äcklig taxi-chaffis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0