Back to Linde

Jahapp, det blev en kort sejour borta från Lindesbergs industriområde. Men det är jag rätt glad för, speciellt när alternativet var vad det var.
Jag har ju saknat dom där..

Men nu måste det kämpas på litegrann. Körkortet ska fixas, och det snarast! Jag måste fortsätta söka jobb inne i Örebro så att jag någon gång ska kunna flytta hemifrån. Jag ska hålla mig frisk. Och, (ja mamma) jag ska städa lite mer.

Planerna för sommaren... Det är också ett frågetecken. Ska man söka "sommarjobb"? Ska jag åka iväg och jobba någonstans? Träna häcken av mig (det är väl att ljuga, F-Ns träning gör den ju bara större) är ju ett som är säkert iaf.



Jag har börjat dagen med att vara så trött att ögonen har fallit ihop hela tiden, det blir väl så när man inte får i sig någon energi. Så med en kraftansträngning åt jag mat och nu sitter jag ju i alla fall vid datorn, med ögonen öppna. Ett steg i taget...
Lisa kom förbi med en ny handledskärlek, den var riktigt FRÄN! Tack Lisa.


dagens plan
söka jobb
ringa Lindesberg och styra upp nästa vecka
dammsuga huset
städa mitt rum (inklusive alla papper)
träna på egen hand
titta på handbollen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0