BFF tribute





Här har vi henne. Min bästa
Danielle Sillrén (Mobilnamn: Den Heta)

Bild 1: A love story. Dannie och hennes karlakarl Patte.
Bild 2: Dannie gullar med lillprinsen Theo på min student. Han ser ut att trivas bra där
Bild 3: En oförglömlig dag som min pärla delade med mig. "Var jag än är på jordklotet så kommer jag komma på din student" - och det gjorde hon!
Bild 4: Är inte detta vänskap? Vinst mot Vadstena...
Bild 5: Varför? Varför, varför, varför ens försöka? Varför springa på berg när det finns småsten?
Bild 6: Checka spirorna! Grrr...

Kommentarer
Postat av: Dannie

Shit asså... Så skön är jag!

Finns ju egentligen inte mycket att säga förutom att jag är en kvinna som håller orden.

2009-01-30 @ 13:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0