istapp

Det är för kallt för att det här ska fungera, mina fingrar gör ont, mina tår är nog obefintliga och mina lår har tagit semester.

Det var underbart att få krama om M igår. Det var för dig, alltihop.

Jag vill höja mitt glas för en riktig klasspelare, Therese Jämthed. Jag sa det till henne igår, hälsade det till henne idag men jag kan nog inte säga det för många ggr. Du Är Grimmm!

Idag är jag trött. För lite sömn, för dålig sömn. Trött i kroppen på ett härligt sätt efter gårdagens match. Trött på folk, vissa är rikstards. Otroligt trött på det manliga släktet.

Jag är som en groda utan ben - hopplös!
Jag måste ändå skratta åt mig själv, vilken blåögd blondin man ändå är. "Alla ska få en chans", ja det kan så vara men varför ska jag dela ut chanser åt höger och vänster som vinterkräksjukan? Jag kan faktiskt ärligt säga att jag tycker att jag är smart, oftast iaf. Men i vissa lägen är jag dummare än tåget och borde låsas in. Tur att det rinner av som vatten från afrokrull...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0