Jag är inte bitter...

Utbildning idag... i vadå?
Konsten att ta ett nej...
56 nej, från företag, på en utbildning! Vad är det för utbildning?
Det är som att lura ner oss till idrottshuset och säga att vi ska träna och då ska vi spela avgörande matchen mot tabellettan.

Lagom bitter Anna cyklade hem för att direkt åka till idrottshuset och avverka en träning. Ingen toppenträning kanske...

Och nu. Inte ALLS läge.


Men, jag är inte bitter. Jag har en pärla som skiner, för det mesta. Idag fick hon se lite utav "the other side", inte alls värt för henne. Den andra delen av mina dubbelD's var lycklig idag. Och jag fick inget KS alls (inte för att det brukar hända, men efter träningar är jag inte alltid så skärpt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0