Klurar

Här sitter jag och klurar...

Jag omger mig med vänner, av alla de slag. Mina nära vänner som är värda mer än sin vikt x 1000 i guld. Vet de ens om de? Vet de om hur tacksam jag är att vi är vänner?
Det är ju bara att hoppas. Man brukar säga att man inte vet vad man har förrän man har förlorat det, men måste det verkligen vara så? Jag tror att jag vet hur bra jag har det, just nu.

Jag slår ett hårt jävla slag för vänskapen och ger BIG LOVE till mina härliga vänner.



Ytterligare en tanke...
Tacksamhet. Hur bra är vi på att visa tacksamhet? Mer än att säga "tack" när någon håller upp dörren, eller säger till att man har tappat vantarna...
Vissa perioder när man får så mycket hjälp av folk runomkring, säger man någonsin tack? Eller det handlar inte ens om ordet. "Tack", det säger jag ju t o m till kassörskan när det är hon som har fått mina pengar. Det handlar mer om att visa tacksamhet. Jag tror att jag har lärt mig det, rätt mycket i alla fall. Helt fullärd lär ingen bli, men vissa är på tok mycket sämre än andra. Att visa det på olika sätt, det är en sak. Men att inte visa den alls, det är fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0