nummer 3?

hur många bloggar kommer man upp i på en dag när man har alldeles för mycket tid att tänka?

jag tror att denna blir 3e idag, men vad gör det? bloggar är till för att skrivas.

imorgon ser jag fram emot att vakna med energi, eftersom att jag har kunnat få i mig mat och rört mig idag. så imorgon ska jag uträtta under... eller, det var kanske att ta i.

OBS!
kan någon tänka sig ta en låååååååååååååång (behöver inte vara alltför tidig) före-frukost promenad med mig imorgon?

sedan ska jag fixa till lite hemma, byta batteri på den nya klockan som kom hem utan att funka, plugga teori.
Bara vara, och bara vara frisk. Känna att man orkar lite mer än att förflytta sig mellan säng-dator och soffa. Det tycker jag är skönt.

Man blir glad för mindre när man har varit sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0