som sagt, inte läge

Ännu en dag i sjuksängen, vad är det med mig och mitt imunförsvar?
Jag spyr (tyvärr bokstavligt talat) på det här!

Jag skulle bege mig till ännu en dag på utbildningen (inte alls speciellt övertaggad men fast besluten om att avklara ännu en dag) då jag inte ens hann till dörren utan fick vända och fördriva dagen med vispad coca cola, vatten och ljudbok som jag somnat ifrån otaliga ggr.


Nu har pappa åkt till Italien och lämnat mig och mamma till vårt öde. Hur ska vi klara av hushållet utan min far? Jag ska inte ljuga, det kommer nog gå rätt bra.

I och med att den här utbildningen pågår denna vecka och jag troligtvis inte kommer vara i form för att åka dit imorgon heller så får jag nog avveckla den från mina planer. Då återstår alltså att komma tillbaka till Lindesberg och fortsätta jobbjakten i Örebro. Jag börjar tröttna lätt på att gå runt som i ett vakum, trots att jag är väldigt lyckligt lottad som har ett jobb. Lindesberg är jättebra, med arbetskamrater som jag trivs med och ett jobb som flyter på. Men, det är ändå i Lindesberg och en bit att åka.



Vill inte bittra ihop just nu. Jag behöver energi och kraft till så mycket för att det ska kunna komma någonstans.
Boost up, Anna! Nu håller vi i...
Bit ihop och hoppas att tänderna håller, som Maja sa.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Nu har jag hittat hit ;-)) Va kul att vi ska fortsätta att ses på jobbet!! KramiZZ

2009-01-28 @ 22:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0