The blog war -09

Tardarnas tard Therese Jämthed har gått ut med ett pressmeddelande

"Jag har länge burit på det här men inte vågat uttala mig. Jag blir löjligt förälskad i mina krukväxter och gråter när de vissnar. Jag begraver blad för blad och skriver små dikter för att hedra dem.

Jag har även en tendens att kissa på toaringen trots att jag sitter ner.
Jag säger att jag är 1.68 men det är svårt att bortförklara att mina fötter syns på körkortet"


Tessan tror att hon är grym, hon tror att hon leker
Men hur coolt är det att vara ett tard som blommor smeker
Hon tycker att hon är frän när hon mig dissar
Men hur dum är man om man träffar ringen när man sitter och kissar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0