Träningshelg avklarad

Hur illa det än kändes på nyårsdagen, att veta att man dagen efter skulle bli igångsparkad av tränare Lake och Dunder, så känns det så jävla mycket bättre nu! Nog för att vi har tränat i något som borde kallas Fryshuset, tror tamigfan att det var minusgrader i den där jävla hallen.
Idag värmde vi upp med boxning och jag ville nästan ut i minusgraderna och springa i snö med en stock över axlarna precis som Rocky. Och precis som Rocky fick jag möta en jätte med stålslunga, ja eller jag mötte Dannie. Hon tror att hon vann, det är ju kul! :)

Nu är det som det ska vara, lite blåmärken, ont här och var och skinnflådda fingertoppar - handbollen är igång igen! Och trots detta så är det så jävla kul. Jag kunde ha blivit ett näsben fattigare idag, men det känns ju bra att man har vänner som månar om en och ens hälsa.

Match mot Linde på tisdag, en match som det snackas om och har gjort ett tag. Men jag tror på oss, stenhårt. Såsom träningarna har sett ut den här helgen kommer de inte fatta vad som händer runtomkring dem.
HEJA SPORT!


Big ups till Dojjan som skjuter så hårt att bollen fastnar på väggen, hur skön är man då? Bruuuschaaaan, abou!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0