helgus

Fredag blev jobb i Linde med både Dannie och Mickan, vi behövde storförstärkning med allt klickande på datorerna. Någon lyckades dock ta bort det jag hade suttit med i ca 13 timmar så det var ju bara att börja om och se glad ut, eller nåt.
Hem och till ÖKK innan det var dags för fotografering, det är ju bara att svälja att man inte är snyggare än så...
Sara fyllde 20 och jag tyckte inte att hon skulle fira sin stora två-nolla hemma med Let's dance så vi tog oss till o'learys. Vi stötte på de sköna gossarna som ville vara med och fira "Sahara Hotnights". Lisa, Sara, Tomas och Alex tittade in efter bowlingen och var lite härliga. Lisa doppade sin kamera i min cider för att visa att den var vattentät, smart Lisa när glaset är fullt. Jag och Sara följde med gossarna till Strömpis där vi fick hälsa på Maria på andra sidan baren. Jag hade riktigt kul, man fick göra lite själv och med medlidande av Maria så är jag nöjd.

Lördag och lunch med Maria, Lisa och Sara på Hells. En stadstrip med Maria innan jag följde med Sara och kollade in hennes och Alex lägenhet med tillhörande underbar kattunge. Vi drog oss ner till idrottshuset för att kolla AIF-cupen och heja på Alexander. Kul att stöta på massa folk och se lite bubba. Sedan var det dags att dra hem till Sara för kvicksilver-fix och 20 minuter senare stod vi klara vid taxin och åkte hem till Emma för förfest. Hon och Amanda ska dra till Thailand två månader (grrr) och hon bor ju i Sthlm så henne träffar man inte ofta. Jag blev övertalad att följa med ut men det var rätt lugnt ändå. Det strulade vid Klaras och jag blir så jävla trött, riktigt skit! Mycket dans och lite kändisar ute. Fick ett självförtroendeboost deluxe av Hampa, men skippade maten för den långa kön. Sedan var det en låååååång promenad hem.

Upp tidigt för att jobba i Lindesberg, mycket segt vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0