hemma idag

Här sitter jag...
En fröken inne på sitt tjugonde levnadsår (och som jag lever!) ledig från jobbet, småfeber och en lårkaka som minne från min bästa.

Ja, jag är hemma från jobbet idag men jag är är faktiskt ledig enligt schema. Imorgon ska jag jobba och sedan åka med Dannie från fiendeland till hemmaplanen och bara KÖRA! Ja, jag som är lite utav en pessimistisk optimist hoppas att jag kommer få spela en del imorgon. Sugen är jag!

Idag ska jag få till att plugga teori, fortsätta min garderobsrensning, ordna till bland viktiga papper, boka frisörtid hos min räddande ängel Lotta och ringa en vän...

onsdag
allehanda göromål hemma
göra en väntjänst
kolla på handboll

torsdag
jobba i linde
samling 17.00
match mot Lindeskolan 18.30

fredag
jobba i linde (kan vara den sista dagen)
sysselsättning och tidsfördriv

lördag
spela match (förhoppningsvis i huddinge)
middag och allehanda trevligheter

söndag
hemmafix
styra upp kommande vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0