For now

Idag ska jag inte stressa sönder mig, och med det sagt vill jag önska mig själv lycka till!

3e dagen havregrynsgröt, jag fattar inte varför man gör en sån affär av det. Och pappa släppte bomben igår att det inte är så nyttigt när man gör den i micron. Inte gott och inte fullskaligt på nyttighetsskalan, men ändå pinar jag mig. Det sägs ju vara bra ändå...

Emil, Chris och Wilson var över på middag igår, riktigt trevligt. Han börjar bli en stor pojke, växer som en tok. Snart är han i målbrottet...


Mamma och jag har en gemensam uppfattning gällande PD, han får ju göra lite nytta och fixa det nu.


Helgen:
Fredag: Jobb och träning, sedan grillning hos Kecks med alla töser (+bihang i form av tränare kanske?)

Lördag: Träning. Hejdå-fest hos Gunnarssons eftersom Calle ska gå och bli hockeyproffs i Canada och Jossan följer efter till jul. Abbebabe styr 25 (+25=50) årsfest, kommer bli galet kul.

Söndag: I hopp om bra väder planerar jag och Lisa att åka och bada någonstans samt spela beachvolley om vi hittar värdiga med och motspelare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0