Midsommar

Efter alla turer runt midsommar och tappade partners så åkte jag och Frida till Öland.
Det var flertalet skrällar i en där, kan man säga.

Helgen har varit riktigt skön, bjudit på många skratt, skönsång, solsken och upplevelser. Även en seger i charadtävlingen mot killarna, 11-6, det kan nästan kallas utklassning.


Robban och Johan avslutade min helg på ett fint sätt, genom att upphöja min kvinnlighet till skyarna.

Robban, först ut:
- Fan Anna, du går ju som en hockeyspelare (Då kan jag ju tillägga att jag hade högklackat på mig och gick riktigt bra)

Robban igen:
- Du är ju fan mer maskulin än mig ju (Nej, det är inte ens charmigt när det sägs på småländska)

Och då kommer Johan:
- Det är ju skit att du ska vara bror med Emil ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0